Sunday, May 8, 2011

kayuhan 1 meru





















Hari ini aku berkayuh ke sekolah kebangsaan meru jalan tap untuk meyertai kayuhan 1 meru yg di anjurkan oleh PIBG dan kelab Speed on tel(SOT) bkt kapar.Aku berkayuh ke skm bersama hj rahman lebih kurang 3km dari rumah.Sanyzam dan A.Rahman sepatut nya mengikut sekali,memandang kan tempat sendiri aku bertolak dulu,rupa2 nya diorang ke jalan lain menuju ke sek bukit kapar,tempat port selalu ke bkt.ramli.Aku tak tau lah diorang punya mind set ke sana,tak kah dalam blog dan FB dah terpampang peta.Tak lah dapat dua orang ni menyertai kayuhan 1 meru.Itu ..kesian diorang.sesat di rumah sendiri.Cuma 5 orang shj ahli P2K yang menyertai nya.Aku dapat nom.2 dalam acara veteran dapat hadiah cek rm200,dan hj,rahman ke 10 dapat gak rm50.Bahagian lelaki open mat.fit dan sofiyan dapat medal .nom 40an.Hanya sorang shj tak dapat apa2 medal...zul orang baru dan beskal baru.Aku dah terlambat masa starting point kerana tangkap gambar,tapi alhamdulilah aku dapat gak kejar kumpulan diorang hampir 2 batu,yg melambat nya nak memotong di single track.Sepatut nya vid cam nak di serah kan pada anak2 aku tapi diorang lambat sampai terpaksalah tangkap dan bawa berkayuh.
























No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails