Monday, August 9, 2010

Aku tergolek

Hari ini sudah 3x berturut2 aku naik bukit Ramli.Hari ini aku sama M.Fitt pulak dia ajak berkayuh.Mungkin kali terakhir sebelum berpuasa di bulan ramadan.5 hari off aku habis kan masa bercuti di bukit ini,malam ini aku mula bertugas.Ini saja gambar yang hendak aku ceritakan yang lain nya di facebook.Setelah 1/2 jam berehat di puncak kami pun turun ke downhill kerana M.Fitt nak merasa.Kami berdua pun turun yang di mulai aku sebab aku dah lalu sabtu lepas.Sampai kat turun permulaan jalan gerutu2 handle aku terlepas,aku jatuh meniarap mujur atas tanah,aku tak cedera dan basikal pun tak rosak.Aku tahu kesalahan aku tak memegang handle dengan kemas.Itu lah pengelaman selain dari masa budak2 dulu.Ada gak hikmah nya masa aku selalu panjat bukit ni terasa nak berguling aje atas tanah macam bebudak dulu..ni dah rasa kann.






ini pemandangan nampak jalan naik kat alam budiman.Yang satu lagi tu kebun nenas dan pondok Wak Ramli.



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails