Sunday, August 8, 2010

pengayuh veteran

Hari ini aku berayuh sorang2 lagi kerana kawan2 dari p2k tidak dapat bersama kerana urusan.Mula2 ingat nak join sama geng2 Meru,SOT dan Setia Alam.Sebab aku keluar awal 7.30 am terpaksa lah kayuh sorang2 ikut jalan tar yang biasa aku lalui.Tak jauh dari simpang naik bukit ke kem bina negara dari bukit kapar di sebelah kiri simpang jalan kecil ,jalan awin terus naik ke bukit ramli.Hari ini aku pengayuh pertama sampai, pekena nasi lemak dan teh o.









1/2 jam aku di atas, geng2 down hill dari S.A dan KL tiba melalui lereng down hill.Setelah beberapa minit diorang turun down hill aku pun beredar melalui downhill besar(xc downhill).Dapat aku rakam gambar asrama UiTM puncak alam.Bunyi muzik kedengaran sampai ke bukit ini.Menurut anak aku ada karnival di situ. Sampai di kaki bukit bawah bertemu ngan geng2 yang aku sebut tadi.Ada gak yang putus rantai.Aku pulang awal sampai rumah pkl 11 am.Relax sebab petang nak hantar anak balik asrama.






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails